Gres – Salon Yamaha i sklep motoryzacyjny w Białymstoku

Bardzo ciekawy projekt z branży motoryzacyjnej. Motocykle, samochody, marine, rowery… Jak zaprojektować stronę, która, mimo dużej różnorodności ofertowej, posiada czytelny sposób nawigacji?

Kim jest nasz klient?

Sklep motoryzacyjny GRES to jeden z największych sklepów z branży motoryzacyjnej w Polsce. Atutem jest dostępność towaru od ręki. W ofercie ma szeroki wybór akcesoriów samochodowych, motocyklowych, tuningowych, a także produkty realizowane na specjalne zamówienia, takie jak obszywane kierownice, tapicerki czy dywaniki.

Jakie funkcje ma spełniać strona?

Strona ma w czytelny sposób rozgraniczać kategorie i podkategorie głównej oferty firmy. W celu zmniejszenia ilości miejsca zajmowanego przez niektóre bloki tematyczne należy zastosować akordeony. W górnej części strony głównej trzeba umieścić slidery wraz z odnośnikami do konkretnych pozycji menu. Wyglądem strona powinna nawiązywać do kolorystyki logo. Jej układ ma być czytelny, uwydatniający najważniejsze informacje.

Tzw. smaczki

Z najważniejszych elementów, które warto wymienić to:

  • Zastosowanie efektu paralax na stronie głównej powoduje wrażenie przestrzenności sliderów i przyciąga uwagę.
  • Nałożenie czerwonego hovera wyróżnia zdjęcia, na które internauta kieruje kursor.
  • Menu składa się z kilku podstron, dzięki którym duży zakres ofertowy jest logicznie rozplanowany.
  • Strona cechuje się całkowitą responsywnością..
  • Strona pod względem SEO (Search Engines Optimization) została w pełni dostosowana, aby była łatwo odnajdywana przez wyszukiwarki. Każda strona posiada odpowiednie meta opisy, tytuły w oparciu o dobrane wcześniej słowa kluczowe.
  • Strona jest zoptymalizowana pod kątem prędkości jej otwierania.
  • Zastosowanie karuzeli pomaga w odpowiedniej segmentacji tekstu i zwiększa czytelność strony pozwalając internaucie na wybór interesujących go zagadnień.

Chcesz zobaczyć tą stronę w całości?

Kliknij w przycisk, aby otworzyć ją w nowej karcie.

http://gresmoto.pl/