Gawra – Dworek w Białowieży

Dostosowanie strony do konkretnej grupy docelowej wymaga spełnienia ściśle określonych kryteriów. Witryna internetowa, dzięki targetowi, staje się znacznie bardziej skuteczna pod względem marketingowym.

Kim jest nasz klient?

Dworek Gawra to idealne miejsce spotkań grup szkoleniowych, integracyjnych i towarzyskich. Właściciele,  jako jedyni w Białowieży posiadacze tego typu obiektu, pochodzą z dziada pradziada z Puszczy Białowieskiej. Pragną pomóc klientom w ukazaniu jej kolorytu kulturalnego i tradycyjnych smaków.

Jakie funkcje ma spełniać strona?

Strona ma spełniać funkcję informacyjną oraz marketingową. Ze względu na konkretnie określoną grupę docelową musi odpowiadać określonym przez klienta wytycznym odnośnie układu, kolorystyki i zawartych treści. W celu ułatwienia nawigacji  powinno zostać wykonane sticky menu. Schemat witryny i wszystkie bloki tematyczne powinny być zawarte w one page.

Tzw. smaczki

Najważniejsze elementy, które warto wymienić to:

  • Główna strona odpowiada na najważniejsze pytania jakie może postawić klient oraz przemawia językiem korzyści.
  • Delikatna animacja slidera przyciąga uwagę potencjalnego klienta.
  • Witryna posiada pełną responsywność (RWD) z dostosowaniem wielkości i czytelności poszczególnych elementów do urządzeń mobilnych.
  • Czytelny układ i atrakcyjna szata graficzna zachęcają do zapoznania się z ofertą firmy.
  • Strona pod względem SEO (Search Engines Optimization) została w pełni dostosowana.
  • Strona jest zoptymalizowana pod kątem prędkości jej otwierania.

Chcesz zobaczyć tą stronę w całości?

Kliknij w przycisk, aby otworzyć ją w nowej karcie.

http://gawra.bialowieza.pl/pl/