Video marketing daje ogromne możliwości dla reklamodawców. Pozwala na przekazanie dużej ilości informacji w sposób przystępny i interesujący.

Wizualna forma komunikatu jest także bardziej skuteczna w przekazie, niż tradycyjny marketing, ponieważ pozwala na zapoznanie się z konkretnymi treściami przy angażowaniu wyobraźni i zmysłów. Wpływa to na szybsze przyswajanie przez odbiorców wiedzy zawartej w materiale audiowizualnym.

Kim jest nasz klient?

CEDC International to jeden z największych producentów wódki oraz dystrybutorów alkoholu na świecie, jeden z liderów na kluczowych rynkach wódki na świecie: w Rosji i Polsce. Cel, jaki sobie stawia to osiągnięcie pierwszej pozycji wśród biznesu wódek w Polsce oraz wiodącej pozycji w segmencie wina i alkoholi kolorowych w centralnej i wschodniej Europie.

Białostocki Park Naukowo-Technologiczny to przestrzeń otwarta nie tylko na przedsiębiorców, naukowców, pasjonatów nowych technologii i idei, ale także białostoczan i mieszkańców regionu w każdym wieku, przyczyniających się swoimi talentami i odkryciami do zwiększenia atrakcyjności miasta. Jego celem jest tworzenie infrastruktury sprzyjającej zwiększeniu innowacji pośród lokalnych i regionalnych przedsiębiorstw oraz zwiększenie atrakcyjności miasta dla pozyskania inwestycji opartych na nowoczesnych technologiach.

Jakie funkcje ma spełniać film?

Zrealizowany przez nas film informuje o danych okolicznościach w sposób nieskomplikowany, nie wymagający od odbiorców zbytniej atencji. Dzięki temu duża ilość przekazanych wiadomości nie nudzi i nie przytłacza. Stają się one ciekawostką, z którą odbiorca ma chęć się zapoznać.

Skutkuje to rozprzestrzenianiem się filmu wśród potencjalnych interesantów lub konsumentów i znacząco wpływa na zdobywanie szerokiego grona usługobiorców. W związku z tym, firmy stają się bardziej rozpoznawalne i kojarzone z konkretnym zakresem działalności.

Obejrzyj film

Udostępnij ten wpis

O autorze MajkelG

Zobacz jeszcze