Strona wizerunkowa opierająca się na przedstawieniu realizacji fotograficznych to kreatywna wizytówka firmy. Warto zadbać więc o to, by zastosować dobre rozdzielczości zdjęć.

Kim jest nasz klient?

Patryk Bruliński to fotograf, który określa swoją pasję słowami Don McCullina: „Fotografia nie jest związana z patrzeniem, lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym, na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić, aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia, cokolwiek odczuwali.

Jakie funkcje ma spełniać strona?

Strona wizerunkowa fotografa powinna przedstawiać jak najwięcej jego realizacji. Ma to na celu podkreślenie wiarygodności firmy. Nawiązanie do motywu spełniającego standardy awwards ma zapewniać stylowy wygląd i dobry odbiór. Dzięki dodatkowej funkcjonalności bloga administrator witryny może na bieżąco informować o aktualnych wydarzeniach i planach. Rozbudowane portfolio powinno zachęcać do skorzystania z oferty i pokazywać możliwości twórcze fotografa. Istotne jest również zastosowanie formularza kontaktowego i uwzględnienie dwóch wersji językowych.

Tzw. smaczki

Warto zaznaczyć, że:

  • Główna strona zawiera slider z animacją oraz menu w formie fotografii.
  • Istnieje pełna responsywność (RWD) z dostosowaniem wielkości i czytelności poszczególnych elementów.
  • Rozbudowane portfolio pozwala na pełną prezentację kreatywności fotografa.
  • Strona pod względem SEO została w pełni dostosowana, aby była łatwo odnajdywana przez wyszukiwarki.
  • Strona jest zoptymalizowana pod kątem prędkości jej otwierania.
  • Zastosowany formularz pozwala na szybki i łatwy kontakt z klientem.

Chcesz zobaczyć tą stronę w całości?

Kliknij w przycisk, aby otworzyć ją w nowej karcie.

www.pphomes.pl
www.pphomes.be

Udostępnij ten wpis

O autorze Michał Gąsowski

Zawodowo - dbam, aby w gansa.pl działo się ciągle coś nowego, co daje naszemu zespołowi frajdę, pieniądze i kierunek. Prywatnie - zadowolony rowerzysta, motocyklista, poszukiwacz domku gdzieś na wsi, gdzie można się zresetować wspólnie z drugą połówką.

Zobacz jeszcze