Grafika do mediów społecznościowych

Co zyskujesz?

Dlaczego grafika do mediów społecznościowych jest potrzebna?

Grafika do mediów społecznościowych zwiększa uwagę na tym, czym chcesz podzielić się ze swoimi potencjalnymi i dotychczasowymi klientami.

Większa uwaga to większy zasięg i sprzedaż.

Dlaczego potrzebujesz grafiki do mediów społecznościowych?
Jak powinna wyglądać dobra grafika do mediów społecznościowych?

Jak powinna wyglądać dobra grafika do mediów społecznościowych?

 

Dodając nowy wpis na fanpage’u prawidłowo wykonana grafika do mediów społecznościowych powinna podkreślać korzyści płynące z kliknięcia w ten wpis jednocześnie zachęcając do działania.

Czym jest grafika do mediów społecznościowych?

Grafika do mediów społecznościowych to rozwiązanie dla firm, którym zależy na odpowiednim przygotowaniu graficznym, spójnym z jej wizerunkiem.

Dzięki niej, fanpage Twojej firmy będzie miał estetyczny i zgodny z początkowymi założeniami wygląd. Będzie również skupiał uwagę potencjalnych klientów na elementach, które chcemy wskazać.

Czym jest grafika do mediów społecznościowych?

Przykładowe zastosowanie grafik do mediów społecznościowych

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Ile kosztuje grafika do mediów społecznościowych?

Koszt pojedynczej grafiki to 50zł netto. Zadzwoń lub napisz do nas, a przygotujemy dla Ciebie wycenę.

Czy zajmujecie się prowadzeniem fanpage'a?

Chętnie spotkamy się z Tobą, aby omówić Twoje potrzeby i szczegóły współpracy nad fanpage’m.

Jak ten rodzaj grafiki wpływa na rozpoznawalność w Internecie?

Ważne jest, aby grafice w mediach społecznościowych zawsze towarzyszył określony styl związany z brandingiem firmy. Dbamy o to, aby grafiki były ze sobą spójne i miały tzw. wspólny mianownik.

Dzięki takiemu podejściu klienci oraz fani będą łatwiej kojarzyć wizerunek firmy.

Czym takie rozwiązanie różni się od fotografii do mediów społecznościowych?

Grafika to przede wszystkim elementy tworzone od początku na komputerze. Fotografia do mediów społecznościowych to (jak nazwa wskazuje) materiał, który dopiero po sfotografowaniu trafia do komputerowej obróbki.

W praktyce oba rozwiązania mocno się przeplatają, lecz rozgraniczyliśmy je w naszej ofercie dla lepszej czytelności.