Fotografia do mediów społecznościowych

Fotografia do mediów społecznościowych utrwala Twój wizerunek

Dlaczego fotografia do mediów społecznościowych jest ważna?

Fotografia do mediów społecznościowych łączy Twoją ofertę ze światem, w którym będzie ona mieć realne zastosowanie. Możesz oczywiście użyć gotowych grafik zakupionych w Internecie, lecz nie powiedzą one prawdy o Twoim produkcie lub usłudze tak jak zrobi to odpowiednio wykonane zdjęcie.

Czym jest fotografia do mediów społecznościowych?
Jak fotografia do mediów społecznościowych wpływa na Twój zysk?

Jak fotografia do mediów społecznościowych wpływa na wizerunek firmy?

W Internecie trzeba się wyróżniać, aby być widocznym. Fotografia do mediów społecznościowych pozwoli Ci na bycie o krok dalej od Twojej konkurencji.

Co to jest fotografia do mediów społecznościowych?

Fotografia do mediów społecznościowych to zdjęcia, które przedstawiają przedmiot Twojej działalności w otoczeniu, które zwiększy jej zasięg działania. Są one odpowiednio zaaranżowane, dlatego wymagają odpowiedniego sprzętu i przygotowania.

Dlaczego fotografia do mediów społecznościowych jest ważna?

FAQ - Najczęściej zadawane pytania o fotografii produktowej

Ile to kosztuje?

Koszt jest uzależniony m.in. od ilości zdjęć, rodzaju przedmiotu i gabarytów. Zadzwoń do nas lub napisz, a chętnie omówimy z Tobą wszystkie niezbędne szczegóły, aby rozpocząć.

Co z wysyłką produktów, jeśli jestem z daleka?

Przedmioty, które mamy sfotografować wyślij nam pocztą lub kurierem. Po ukończeniu robienia zdjęć, odeślemy Ci je z powrotem.

Koszt wysyłki w obie strony pokrywa zamawiający.

Czy produkty trzeba wcześniej odpowiednio przygotować?

W fotografii do mediów społecznościowych fotografowane przedmioty są używane na różne sposoby. Musimy przedstawić je często w niecodzienny sposób, co może mieć wpływ na ich późniejszy wygląd.

Najlepiej, jeśli przekażesz nam przedmioty w kilku egzemplarzach. Dzięki temu, na każdym zdjęciu Twój produkt będzie wyglądał zgodnie z założeniami.

Jakie są maksymalne i minimalne wymiary przedmiotów do sfotografowania?

Nie ma tu ograniczeń.

Co może zawierać fotografia do mediów społecznościowych?

Ten szczególny rodzaj fotografii zawiera przede wszystkim przedmioty i miejsca nawiązujące do produktu lub usługi z oferty, które są jej nieodłącznym elementem.

Przykładem może być lodziarnia, gdzie uśmiechnięte dziecko przez nieuwagę umazało sobie twarz lodem lub inna sytuacja wywołująca określone przesłanie – w tym konkretnym przypadku odbiorca będzie kojarzyć lody z danej lodziarni ze szczęściem, jakie mu dadzą.

Co wspólnego ma fotografia do mediów społecznościowych z grafiką?

Oba rozwiązania mają wiele wspólnego. Grafika do mediów społecznościowych to tworzenie materiałów od początku na komputerze. Fotografia natomiast trafia do obróbki komputerowej dopiero po zrobieniu zdjęć.